Autocamion Ford

Posted: 24/03/2011 by Cristian Burac in Ford
Etichete:, , , ,
Ford 4/2

Ford 4/2

Începând cu anul 1938 ,uzina producea autocamioane concepute în două variante cu cabină închisă şi cu cabină deschisă, caroseria acoperindu-se cu prelată; capacitatea de încărcare era de 3 t, iar pentru transportul trupelor, partea interioară a caroseriei(obloanele) era prevăzută cu locaşuri şi blaturi care se transformau în bănci.
În timpul războiului armata romană a fost dotată în proporţie de 80% cu aceste autocamioane cu motoare cu opt cilindri în V şi dezvoltând 85 CP, şi cu autocamioane Ford Marmon de 95 CP, cărora li s-au montat două roţi libere în vederea treceri peste obstacole. Roţile puteau fi şenilate, folosindu-se plăci metalice fabricate la uzinele Concordia din Ploieşti.
Astfel că în perioada 1939-1942 existau 2320 de autocamioane şi 200 autocisterne (rezervoarele erau realizate la Ploieşti de uzina Concordia) tip „Ford 4/2” de 3 tone, cu două roţi motrice şi cu motoare V8 de 85 CP, 488 autotractoare destinate artileriei antiaeriene şi 12 ateliere mobile tip „Ford Marmon 4/4”, cu tracţiune integrală şi motoare V8 de 95 CP.

Ford 4/2

Ford 4/2 Ford 4/2

Ford Marmon 4/4

Ford Marmon 4/4 Ford Marmon 4/4 Ford Marmon 4/4

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s