I.A.R. 15

Posted: 03/08/2011 by Cristian Burac in I.A.R
Etichete:, ,

Dotat puţin mai mult decât similarele avioane proiectate de Carafoli, IAR15 a zburat pentru prima dată în 1933. Acesta a fost dotat cu un motor de 600 CP Gnome-Rhone 9Krse cu nouă cilindrii dispuşi radiar de asemenea era înarmat cu două mitraliere Vickers de 7.7mm. Structura este aproximativ aceeaşi cu cea a IAR 14. A avut tije de oţel sudate şi acoperite cu foaie de duraluminiu în partea din fată şi pânză în partea din spate.O serie de cinci IAR15 a fost comandată pentru Aeronautica Militară, acestea difereau de prototip, în primul rând, având la dispoziţie trei pale de propulsie cu elice de metal, în loc de două pale de lemn. Capacitatea de viteză a IAR15 a fost excelenta şi a stabilit un record naţional la altitudine de 11631m în 1936.

SPECIFICAŢII

GREUTATE

La decolare 1 650 Kg

Gol 1215 Kg

Dimensiuni

Anvergura 11.00 m

Lungime 7.76 m

Înălţime 2.70 m

Suprafată aripi 19.00 m2

PERFORMANŢĂ

Viteza maxima 375 Km/h

Autonomie 600 km

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s